1

Most írok is egy kicsit

gabella , 2007.12.18. 13:42


Mesketém nagyon szeret újabban mesekönyveket nézegetni, tehát nagyon jó ötlet volt a Bookline-os rendelésem karácsonyra.

A cumi alatt nem látszik, de a következőn már igen, hogy milyen szép kis sérülést szerzett. Folyton mutatványozik a székkel (ami a háttérben piroslik), és sikerült neki lefejelni a tévéállványt, "szerencsére csak" az állán és a szája szélén van egy seb, a fogai most is jól vannak.

Éjjel Meskémmel nem tudom, mi volt, de 4 előtt ordítva felébredt, mire átmentem, állt az ágyban, és keservesen sírt. De csak hiszti volt, mert köztünk rögtön elaludt. Reggel is így húzta még, alig akart felébredni. Csak olyan kényelmetlen úgy aludni, hogy köztünk van, mert folyton mászkál, forgolódik, keresztbe fordul...

Reggel kénytelenek voltunk Mesit babakocsiba pakolni, ennyire méltatlankodott miatta. Az van ugyanis, hogy bár van jó sok hó még, tudtam volna húzni őket, de ha Lackó nem ül Meske mögött, akkor ő lepottyan a szánkóról. Ha fentmarad az ülés rajta, akkor meg nem férnek rá ketten. Anyu nem volt otthon, Kriszti dolgozott, Mamát nem akartam hóban elhívni, nehogy elessen miattam, Hugit meg nem is kérdeztem, mert hát valahogy hozzá meg nem volt kedvem. Lackókám gyalogolt ügyesen végig az oviig, jól elfáradt. Egyébként pedig nem engedi újabban, hogy fényképezzem, ezért csak Mesiről van ilyen sok. (Mesi kezében látszik egy picit a kb. 20 éves ütött-kopott nyuszim, ami az egyik kedvence mostanában, és teljesen kiakadtam, mert elvesztettük az oviban. Remélem, megtalálták, mert még a végén meg is siratom!)

Apa ma dolgozik idén utoljára, aztán majd csak január 7-én megy legközelebb! Juhé!!!!!!!!

Címkék: mindennapok gyerekfotók

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gabella.blog.hu/api/trackback/id/tr67268116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Copyright © 2008 Theme Preview All rights reserved. Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben.

süti beállítások módosítása