5

Kötéseim

gabella , 2008.01.15. 12:46

Szóval megmutatom már itt is, hogy mi az, amihez értek! A két zöld pulcsi meg a sárga a Mesikéé, sapikkal együtt. A kék garbót magamnak gyártottam, 2006. karácsonya környékén. A piros a kedvencem, és erre vagyok a legbüszkébb, mert nem egyszerű a csavart meg mindenféle mintákat megcsinálni, de szerintem szép lett. Még 18 évesen kötöttem. A tornyos (Bizánc néven futott a minta) szintén akkor készült, bár ennek egy részét még anyu csinálta, de volt egy teljesen saját, ugyanilyen mintával csak lila-fehérben, viszont azt már ronggyá használtam, és már nincs meg. Békéscsabán tanultam akkoriban, az ottani csapat színe pedig lila-fehér volt, ezért menő voltam benne. Viszont ennek a ciklámenesnek is nagyobbik részét én csináltam. Van még pár gyártmányom, de ezek a jobbak.

Nagyon-nagyon köszönöm mindenkinek a kötések dícséretét, ha már itt tartunk,

szívesen kötök rendelésre is, ha gondoljátok! De kizárólag gyerek méretben!


Ez már rendelésre készült, eredetileg Noéminek, de Petrára lett jó!
A  hozzá való sapszi:

Címkék: sapka pulóver kötés

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gabella.blog.hu/api/trackback/id/tr68298252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ági 2008.01.15. 18:51:39

Előjegyeznék egy sapis+pulcsi szerkóra rózsaszínben.
Az árat te mondod:))))

Gabella · http://gabella.blog.hu 2008.01.15. 19:34:42

Ági! Mekkora pulcsit szeretnél? :)

pavelancsika 2008.01.16. 12:24:37

Húúúú,de ügyes vagy! Nekem sajnos sosem volt türelmem az ilyesmihez. Most meg időm sem lenne. :)
Lackó jobban van? Ovi?

viera 2008.01.18. 13:38:38

Gabella!

Ezek szuperek, gyönyörűek, árulhatnád őket. De komolyan!!!
Én vevő lennék egy ilyen rózsaszínes-ciklámenre. Vagy egy mellénykére! A méret meg pont akkora mint Mesié. Szóval tessék nekem kötni!!!!!!!

csongkadar 2008.02.18. 21:51:58

Kedves Gabi!

Gratulálok, nagyon ügyes kötő vagy. Szuperek a pulcsik, és minden.Üdv:Mari

Copyright © 2008 Theme Preview All rights reserved. Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben.

süti beállítások módosítása